loading...
روستای گردنبری

پکیج بهترین آنتی ویروس‌های رایگان + دانلود


به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ،یکی از مشکلات آنتی ویروس ها باطل شدن آن ها و عدم کارایی صحیح می باشد.این مشکل گاهی باعث از کار افتادن قابلیت بروزرسانی این نرم افزارها شده و قدرت ضد ویروس برای مقابله با بدافزارهای جدید را از بین می برد.

در این گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،یک پکیج از بهترین آنتی ویروس های رایگان را براي دانلود قرار می دهد.

1- Comodo Internet Security


نرم افزار Comodo یکی از آنتی ویروس های قوی رایگان می باشد.این آنتی ویروس از زبان فارسی پشتیبانی کرده و می تواند به صورت رایگان بروزرسانی شود.

 

2- Microsoft Security Essentials


نرم افزار Microsoft Security Essentials که به تازگی نسخه 1 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند.


 

 
3- Kingsoft Antivirus
 

Kingsoft Antivirus آنتی ویروس  کاملا رایگانی است که می تواند انواع ویروس ها و بدافزارها را شناسایی کرده و از بین ببرد. این آنتی ویروس از نسخه های مختلف ویندوز پشتیبانی بعمل می آورد و از سوی شرکت های گوناگون مورد تایید قرار گرفته است.
 

آنتی ویروس رایگان و قدرتمند Avast! Free Antivirus 8.0.1488


Avast! Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد. این نسخه رایگان آنتی ویروس Avast! Free Antivirus نام دارد و میتواند ضمن محافظت زنده از ویندوز کاربران در برابر ویروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اینترنتی نیز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنین این نرم افزار با بررسی صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فایل های مخرب از این طریق نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار با نصب یک فایروال که آن هم میتواند رایگان باشد ، کامل خواهد شد و امنیتی رایگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اینکه این نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهای تجاری avast استفاده میکند و تنها از نظر فایروال و برخی امکانات جزئی با نسخه های تجاری تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمینان خاطر توصیه می شود!

 

Avast Free Antivirus آنتی ویروس رایگان و قدرتمند Avast! Free Antivirus 8.0.1488

 

 

 

نکات هنگام نصب:

- بهتر است تیک مربوط به نصب نرم افزار گوگل کروم رو هنگام نصب بردارید

- بعد از پایان نصب ، سیستم را ری استارت کنید

- بعد از نصب وارد محیط نرم افزار شوید و نرم افزار را با یک ایمیل و نام و نام خانوادگی رجیستر کنید. (ثبت نام و رجیستر برای نسخه free رایگان است)

* باتوجه به تحریم ایران از سوی avast لازم است برای باز شدن صفحه رجیستر از روش های معمول آی پی خویش را تغییر دهید. (با فری گیت فرم مورد نظر باز نمی شود)

 

password آنتی ویروس رایگان و قدرتمند Avast! Free Antivirus 8.0.1488رمز فایل: www.downloadha.com

download آنتی ویروس رایگان و قدرتمند Avast! Free Antivirus 8.0.1488 لینک دانلود – 111 مگابایت لینک کمکی


پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt v8.0

Dr.Web CureIt آنتی ویروس و آنتی اسپای وار (ضد جاسوسی) می باشد که بدون نیاز به نصب کامپیوتر آلوده را به طور کامل اسکن می نماید و انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، روت کیت ها و کی لاگرزها و بوت کننده را از بین خواهد برد. باید توجه داشت که با نصب بودن آنتی ویروس های معمول نیز ممکن است سیستم آلوده شود ، بنابراین وجود یک اسکنر قدرتمند آنتی ویروس و ضدجاسوسی میتواند به کاربر کمک کند تا هرچه بیشتر امنیت را افزایش دهد. این نرم افزار درواقع آنتی ویروسی لحظه ای نیست و به صورت زنده نسبت به اسکن سیستم نخواهد پرداخت و تصمیم گیرنده برای زمان اجرای آن کاربر خواهد بود. بیشتر استفاده از این نرم افزار زمانی است که کاربر حس میکند سیستم آلوده شده است. در نسخه فعلی، این نرم افزار از پردازنده های چند هسته ای استفاده کامل خواهد کرد تا امر اسکن سریعتر انجام شود. تا حد زیادی ثبات برنامه افزایش یافته است و امکان BSOD ("صفحه آبی مرگ") در طول اسکن های طولانی و سنگین عملا از بین رفته است. از نظر رابط گرافیکی نسخه جدید کاملا بهبود یافته است. از نظر فنی نیز نرم افزار کاملا به روز گشته است. برای یافتن rootkit ها امکان جستجو به صورت زیرمجموعه ای فراهم شده است. قابلیت جدیدی برای توانایی اسکن بوت سکتور ها ، اشیاء و نرم افزارهای استارت آپ و حافظه ram نیز در نسخه جدید فراهم آمده است. تنظیمی نیز گنجانده شده است تا در هنگام اسکن ، شبکه و اینترنت قطع شوند و همچنین تنظیمی برای خاموش شدن سیستم بعد از پایان اسکن و پاکسازی در نظر گرفته شده است. بعد از فایل های مخرب در بایوس پی سی پنهان می شوند و به زندگی ادامه میدهد. این نرم افزار میتواند با اسکن بایوس سیستم ویروس های که به صورت bioskits فعالیت دارند از حذف نماید. همچنین در نسخه جدید ویندوز ۸ پشتیبانی شده است.

 Dr.Web CureIt v8.0 datacode 2.Jan.2013

dr web cureit پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt v8.0

 

 

 

 

password پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt v8.0رمز فایل: www.downloadha.com

download پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt v8.0 لینک دانلود – 102 مگابایت لینک کمکی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش آمدید به وب سایت روستای گردنبری امید وارم که رضایت شما را جلب کرده باشم بازهم از شما ممنونم به ما سربزنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 3,199
  • بازدید کلی : 15,894